__AHLan WAsaHLan__

Wednesday, April 6, 2011

-Coretan Di Pagi hari--

Assalamualaikum.....


Tidak sampai 2 minggu lg kan kuliah dah nk abes...erm...Hujung2 semester ni lah waktu yang paling buzy sebagai seorang mahasiswa macam aku ni..mane x nyerr...semua subjek yg aku amik sem ni melibatkan projek.So,masa nilah nak kena siapkan projek yang blom settle g..

erm....

Tp nape aku merasekan cam mustahil jerr nk siapkan projek dalam masa 2 minggu ni..Huhu...

Component Design???
Dynamic Auto???
Numec???


hahaha..cam nk pecah kepala nak siapkan projek yang kt atas 2....Dah la dengan test 2 lagi.....huhu...




Kt meja study pukul 1 pagi sambil dengar Suria FM




tP inilah kehidupan aku.... kerja2 assignment,quiz,test,project dah sebati dalam hidup aku...nak x nk, mesti kena siapkan jugak...huhu....dah 3 tahun aku kt UTM, macam2 benda dah aku lalui....Ada setahun lagi aku kt uTM..INsYaALLAH...AKU akan buat yang terbaik dalam mencari ilmu Allah ini....


Ya Allah..kuatkanlah diriku dalam menghadapi segala cabaran dan dugaan-Mu YA ALLAH....sesungguhnya Engkau maha mengetahui segala-galanya...Aturlah perjalanan hidupku ini dengan kemanisan Iman YA ALLAH......


Wassalam....

4 comments:

  1. assalam,

    bittaufiq wan najah untuk semua projek, test, quiz, exam. ana pun sama. ada semua2 ni lah kecuali projek sbb blm masuk kuliah tahun ke-3 lg. tahun depan br akan ada projek yg menimbun2 nnt. astagha.. takut nak bayangkan!

    moga Allah pimpim hamba2Nya dan berikan kami kekuatan serta sabar dlm menempuhi segala cabaran dariNya.

    salam

    ReplyDelete
  2. oh...sila kuatkn mantel anda skuad...eheheh..

    ReplyDelete
  3. salam...hahaha..insyaAllah..moga2 Allah beri kemudahan untuk siapkan sume projek minggu ni...

    ReplyDelete
  4. salam,

    ana baru perasan meja akhi sgt kecil. kalau untuk ana, kena meja besar baru boleh belajar dgn selesa. but yes, selalu harus bersyukur dgn apa yang ada.

    harap2 skrg frekuensi radio yg sering didengari anta dah bertukar kepada IKIM FM. suria fm tu dengarlah sikit2/kadang2 shj. iA, ikim fm lebih bermanfaat.

    WAllahua'lam

    ReplyDelete